miercuri, 31 octombrie 2012

stirileprotv.ro: "La corpul meu imi plac doar partile operate". Cum arata complet dezbracata aceasta femeie

stirileprotv.ro
stirileprotv.ro RSS feed
"La corpul meu imi plac doar partile operate". Cum arata complet dezbracata aceasta femeie
Oct 31st 2012, 09:02

stirileprotv.ro A facut cariera pozand sexy si si-a expus trupul complet dezbracat pe copertele revistelor pentru barbati. Dar dupa ce a implinit 31 de ani, acest model a avut o revelatie: Sunt urata. Nu-mi place nimic la corpul meu.

Media files:
61200245.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu