marți, 30 octombrie 2012

stirileprotv.ro: "Mi-am inselat iubitul cu doi colegi". Aventura s-a terminat cat se poate de prost pentru o tanara

stirileprotv.ro
stirileprotv.ro RSS feed
"Mi-am inselat iubitul cu doi colegi". Aventura s-a terminat cat se poate de prost pentru o tanara
Oct 30th 2012, 09:23

stirileprotv.ro O tanara de 20 de ani se afla intr-o situatie extrem de delicata, din care nu intrevede nicio iesire. Ea striga disperata dupa ajutor: Am fost o proasta si acum sunt la marginea prapastiei. Spuneti-mi ce sa fac.

Media files:
61198408.jpg (image/jpeg, 0 MB)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu