miercuri, 17 octombrie 2012

stirileprotv.ro: "Mi-a mancat jumatate din chip si mi-a lasat afara creierul". O tanara sufera de o boala teribila

stirileprotv.ro
stirileprotv.ro RSS feed
"Mi-a mancat jumatate din chip si mi-a lasat afara creierul". O tanara sufera de o boala teribila
Oct 17th 2012, 20:18

stirileprotv.ro IMAGINISOCANTE: In ultimii ani, aceasta femeie nu a mai iesit deloc din casa: oamenii se speriau de mine, spuneau ca sunt un monstru, iar eu eram satula sa aud comentarii rautacioase in spatele meu.

Media files:
60622371.jpg (image/jpeg, 0 MB)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu